A A A K K K
людям із порушенням зору
Комунальний заклад Львівської обласної ради "Буківський дитячий будинок-інтернат"
«Знайте нас за наші здібності, а не за наші обмеження»

Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі товарів, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015 -       42410000-3 - Підіймально-транспортувальне обладнання (Гвинтовий підйомник для осіб

Дата: 23.01.2024 18:02
Кількість переглядів: 20

Обґрунтування доцільності закупівлі розроблено відповідно до Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), згідно із затвердженим рішенням уповноваженої особи КЗ ЛОР «Буківський дитячий будинок-інтернат» протокол №4 від 22.01.2024 року.

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Комунальний заклад Львівської обласної ради «Буківський дитячий будинок-інтернат», 82031, вул. Центральна,2, село Букова, Самбірський район, Львівська область, код за ЄДРПОУ – 03189015; категорія замовника – юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Гвинтовий підйомник для осіб з обмеженими можливостями в комплекті з металокаркасною шахтою: 1 комплект  (код за ЄЗС ДК 021:2015        42410000-3 - Підіймально-транспортувальне обладнання). Відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 – код ДК 021:2015:42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання.

3.   Ідентифікатор закупівлі:   UA-2024-01-22-015471-a.   

 4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: 

      Гвинтовий підйомник для осіб з обмеженими можливостями в комплекті з металокаркасною шахтою, в кількості - 1 комплект.

Вимоги до якості та технічні характеристики Товару

Кількість зупинок

2 зупинки

Розмір платформи

1400х1100 мм

Висота у нижньому положенні

100 мм

Пульти керування

3 шт

Живлення системи керування

24 В

Аварійна акумуляторна батарея

+

Кабіна

Прохідна

Висота підйому

до 4000 мм

Розмір шахти

Макс. 1700Х1700 мм

Шахта

Метало – каркасна із нержавійки та каленого скла

Рівень шуму

не більше 63 дБ

Двигун

2,2 кВт

Рамки безпеки по периметру платформи

Привід

гвинтовий

Обшивка стійки підйомника

полімерно порошкове покриття

Максимальна швидкість

макс. 0.15 м/с

Керування на платформі

Кнопка постійного натискання

Керування з поверху

Кнопка автоматичного фіксування

Вантажопідйомність

250 кг

Електроживлення

220В

Система аварійного живлення для спуску платформи при вимкнені основного живлення

Сигналізація перевантаження платформи

Підлога платформи

з антиковзуючим покриттям

Пило-вологозахист механізмів

Самонесуча конструкція шахти

Металева конструкція

Обшивка шахти підйомника

Нержавіюча сталь та калене скло.

Обмеження доступу на нижній зупинці

Електромеханічний замок

Додаткові супровідні послуги

  • монтаж, встановлення, пусконалагодження підйомника;
  • монтаж металокаркасної шахти;

 

2.Місце поставки: 82031, село Букова, Самбірський район, Львівська область, вул. Центральна, 2.

3.Термін поставки – поставка здійснюється  до 14.06.2024 року. З метою забезпечення цієї

вимоги. Учасник у складі пропозиції надає лист щодо гарантування  здійснення поставки  товару в терміни, визначені Тендерною документацією.

4.Прийом товару по кількості та якості здійснюється працівником будинку-інтернату. Товар, який постачається, повинен бути новим, що не підлягав раніше ремонту (модернізації, відновленню), в технічно справному стані. Термін та умови його зберігання не порушені.  Товар має бути  упакованим таким чином, щоб виключити пошкодження чи знищення його на період поставки і зберігання до прийняття товару Замовником.

 5.Тара та упаковка повинна забезпечувати збереження товару  при його транспортуванні .

6.Доставка товару, транспортні витрати по доставці товарів за рахунок Постачальника. З метою забезпечення цієї вимоги Учасник у складі пропозиції надає лист щодо гарантування  здійснення доставки товару, транспортних витрат по доставці товарів за рахунок Постачальника.

7.Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником (обов’язково зазначається торгова марка, модель).

8.Неякісний/бракований  товар підлягає обов’язковій заміні та всі витрати пов’язані із заміною товару несе постачальник. У разі виявлення неякісного/бракованого товару постачальник зобов’язаний замінити цей товар на якісний товар (надати гарантійний лист).

9.Гарантійний лист-згода з усіма технічними, кількісними та якісними вимогами замовника до предмету закупівлі.

10. Заводська гарантія на даний товар не менше 1 року , сервісне обслуговування протягом терміну експлуатації , а також подальше післягарантійне обслуговування. З метою забезпечення цієї вимоги, Учасник у складі пропозиції надає лист гарантія.

11 Оплата за товар проводиться в межах кошторису видатків Замовника. Авансові платежі Замовником не передбачені.

12. Учасник-переможець бере на себе зобов`язання з дотримання усіх вимог охорони праці, техніки безпеки та пожежної безпеки пов’язаних з монтажем і введенням в експлуатацію предмета закупівлі (надати гарантійний лист).

13. Учасник має бути виробником товару або офіційним дилером/представником виробника товару в Україні, що має бути документально підтверджено у складі тендерної пропозиції.

14. Учасник надає у складі пропозиції оригінал листа від постачальника (заводу виробника) основного обладнання (технології) або представника виробника, або дилера, або дистриб’ютора щодо підтвердження спроможності поставки обладнання з описом технічних, якісних та кількісних вимог до обладнання із зазначенням терміну поставки та гарантійного строку.

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:   розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до кошторису на 2024 рік, КЕКВ 3110 - Придбання обладнання і предметів довгострокового користування та становить 700 000, 00  грн. з ПДВ., мета використання товару – забезпечення безбар’єрного доступу вихованців/підопічних, які проживають у будинку-інтернату до будівлі будинку-інтернату.

 6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 700 000 грн. 00 коп. (сімсот тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість формувалась за результатами проведення моніторингу цін на аналогічні предмети закупівлі, з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Уповноваженого органу № 275 від 18.02.2020.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень