A A A K K K
людям із порушенням зору
Комунальний заклад Львівської обласної ради "Буківський дитячий будинок-інтернат"
«Знайте нас за наші здібності, а не за наші обмеження»

Умови влаштування

Влаштування дитини з інвалідністю до будинку-інтернату здійснюється згідно з путівкою, виданою Департаментом соціального захисту населення на підставі:

  • заяви батьків,  опікунів/піклувальників, інших законних представників, керівника установи, в якій перебувала дитина з інвалідністю, про прийняття дитини з інвалідністю до Будинку-інтернату;

  • свідоцтва про народження або паспорта (за наявності);

  • реєстраційного номера облікової картки платника податків (за наявності), крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті;

  • відомостей про батьків, інших законних представників, родичів дитини з інвалідністю і членів її сім’ї (для підтримання зв’язку та родинних стосунків) із зазначенням прізвища, імені, по батькові та контактної інформації;

  • медичної довідки про санітарно-епідеміологічне оточення (контакт з інфекційними хворими), що дійсна протягом трьох днів;

  • виписки з медичної документації за формою № 112/о «Історія розвитку дитини», затвердженою МОЗ, з висновком лікарсько-консультативної комісії за участю дитячого лікаря-психіатра про можливість перебування дитини з інвалідністю в будинку-інтернаті;

  • висновку психолого-медико-педагогічної консультації;

  • індивідуальної програми реабілітації дитини з інвалідністю за формою, затвердженою МОЗ;

  • психолого-педагогічної характеристики (у разі переведення з будинку дитини, навчального закладу тощо);

  • пенсійного посвідчення або посвідчення отримувача державної соціальної допомоги (за наявності);

  • довідки про розмір призначеної пенсії та/або державної соціальної допомоги, виданої уповноваженим органом на запит структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районної  держадміністрації,  аліментів (за умови призначення);

  • документа про освіту дитини з інвалідністю, інформації з навчальних закладів (за наявності);

  • трьох фотокарток розміром 3 х 4 сантиметри;

  • копії ощадної книжки дитини з інвалідністю або договору про відкриття рахунка в установі банку для перерахування пенсії, державної соціальної допомоги та інших видів виплат відповідно до законодавства (за наявності);

  • копій паспортів батьків дитини з інвалідністю (для дітей, в яких є батьки);

  • довідки  про  взяття  на облік  внутрішньо  переміщених   осіб  (за наявності).

Діти-сироти і діти,  позбавлені  батьківського  піклування,  крім зазначених документів, додатково подають:

  • копії рішення органу опіки та піклування за місцем проживання (перебування) дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування, про її влаштування до Будинку-інтернату та/або рішення про встановлення опіки чи піклування над нею;

  • копії рішення органу опіки та піклування про надання статусу дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування;

  • копії документа, що підтверджує право власності дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування, на нерухомість (за наявності);

  • опис майна дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування, за формою, затвердженою відповідно до чинного законодавства;

  •  копії рішення органу опіки та піклування про встановлення опіки над майном дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування (за наявності);

  • документ, що підтверджує взяття дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування, на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов, після досягнення нею 16-річного віку (у разі відсутності житла);

  • копії  обліково-статистичної  картки дитини-сироти  або  дитини, позбавленої батьківського піклування;

  • повідомлення  служби у  справах дітей (районної, міської ради) про перебування дитини на первинному обліку та складання анкети на усиновлення;

  • інші документи.

 

Влаштування осіб з інвалідністю до будинку-інтернату здійснюється згідно з путівкою, виданою Департаментом соціального захисту населення  на підставі:

  • особистої заяви особи з інвалідністю або її опікуна/піклувальника, або керівника установи, яка здійснювала опіку чи піклування над такою особою, або копії клопотання органу опіки та піклування, на обліку в якому перебуває така особа, про влаштування (переведення) до Будинку-інтернату;

  • паспорта або іншого документа, що посвідчує особу;

  • реєстраційного номера облікової картки платника податків (за наявності), крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті;

  • пенсійного посвідчення або посвідчення отримувача державної соціальної допомоги (за наявності);

  • відомостей про батьків, інших законних представників, родичів і членів сім’ї особи з інвалідністю (для підтримання зв’язку та родинних стосунків) із зазначенням прізвища, імені, по батькові та контактної інформації;

  • медичної карти та висновку лікарської комісії за участю лікаря-психіатра про можливість перебування особи з інвалідністю в будинку-інтернаті за формою, встановленою МОЗ;

  • індивідуальної програми реабілітації особи з інвалідністю за формою, затвердженою МОЗ;

  • копії виписки з акту огляду медико-соціальною експертною комісією за формою, встановленою МОЗ;

  • довідки для направлення особи з інвалідністю до Будинку-інтернату за формою, встановленою МОЗ;

  • довідки про розмір призначеної пенсії та/або державної соціальної допомоги, виданої уповноваженим органом на запит структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районної держадміністрації та виконавчого органу міської ради (за умови призначення);

  • копії рішення суду про обмеження цивільної дієздатності або визнання недієздатною особи з інвалідністю, щодо якої вирішується питання про влаштування до Будинку-інтернату (за наявності);

  • копії рішення суду про обмеження цивільної дієздатності або визнання недієздатною особи з інвалідністю, щодо якої вирішується питання про влаштування до Будинку-інтернату (за наявності);

  • копії рішення суду про призначення опікуна/піклувальника особі з інвалідністю, щодо якої вирішується питання про влаштування до будинку-інтернату (для особи з інвалідністю, визнаної недієздатною або цивільна дієздатність якої обмежена) (за наявності);

  • копії паспорта опікуна/піклувальника особи з інвалідністю, щодо якої вирішується питання про влаштування до Будинку-інтернату (для особи з інвалідністю, визнаної недієздатною або цивільна дієздатність якої обмежена) (за наявності);

  • трьох фотокарток розміром 3 х 4 сантиметри;

  • копії ощадної книжки особи з інвалідністю або договору про відкриття рахунка в установі банку для перерахування пенсії та/або державної соціальної допомоги та інших видів виплат відповідно до законодавства (за наявності);

  • довідки про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб (за наявності).


 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень